Sitemap | نقشه ی سایت
[ عضویت در سایت | ورود به سایت | قیمت خطوط اختصاصی | ویژگیها و امکانات سامانه | مستندات وب سرویس | بلک لیست ( لیست سیاه ) چیست ؟ ]

افزایش موجودی ارسال پیامک تکی گروه پیامک ها وب سرویس پشتیبانی

  خدماتی نمودن خطوط پیامکی

در حال حاضر برخی از شماره های تلفن همراه امکان دریافت پیامک تبلیغاتی را ندارند ولی سازمان ها / شرکت ها و کلیه ارگان هایی که پیامک های اطلاع رسانی ( غیر تبلیغاتی ) ارسال میکنند ( مثل اطلاع رسانی جلسات / صورتحساب / فاکتور / ... ) میتوانند با استفاده از موارد ذیل اقدام به باز نمودن ارسال به بلک لیست نموده و به این شماره ها نیز پیامک ارسال نمایند . 

روال رفع بلک لیست به این ترتیب است :  

1 - دریافت فایل ها , تکمیل و ارسال آنها به بخش پشتیبانی ( از طریق پنل کاربری )

2 - بررسی و ارسال مستندات توسط شرکت به اپراتور ( در صورتی که هر یک از موارد ذیل رعایت نشده باشد درخواست شما امکان رسیدگی نخواهد داشت ) 

3 - دریافت پاسخ درخواست پس از 30 تا 40 روز کاری 

 

دانلود فایلهای مربوط به رفع بلک لیست : 

- برای دانلود فایلهای مربوط به رفع بلک لیست از کلیه اپراتورها کلیک نمایید.

 

نکته قابل توجه: با توجه به اجرایی شدن مجدد خدماتی شدن خطوط و ارایه فرم های یکسان برای تمامی اپراتور ها هنوز برخی تفاوت ها در نحوه ی پذیرش درخواست وجود دارد

به عنوان مثال اپراتور 50002 برای خدماتی کردن، یک چک تعهد از مشترک یا نماینده ی مشترک دریافت میکند ( مبلغ چک 50 ملیون تومان باشد )

این چک فقط برای مواقعی هست که مشترک خطایی انجام داده باشد

شرایط ارسال مدارک مربوط به رفع بلک لیست : 

1000: حتما حقوقی  :فرم مربوطه و تعهدنامه هر دو کاملا تایپ شده و در سربرگ با مهر و امضا
 

:3000حتما حقوقی : نامه کاملا تایپ شده در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه فرم اکسل حقوقی

:50002حتما حقوقی : نامه کاملا تایپ شده در سربرگ با مهر و امضا

021:حقوقی :تعهدنامه کاملا تایپ شده در سربرگ با مهر و امضابه همراه 1,000,000تومان سفته در وجه شرکت پیام افراز پیک آسا بابت ضمانت تعهد خطوط خدماتی به شرکت ارسال نمایید.

 پس از دريافت مدارک بالا خط در پروسه خدماتي شدن قرار مي گيرد در غیر اینصورت امکان رسیدگی وجود نخواهد داشت.

ارسال سفته به آدرس: تهران- هفت تیر -خ بهار شیراز- خ سلیمان خاطر- خ ملایری پور غربی-پلاک102- طبقه2- واحد5 - شرکت میزبان پایتخت ایرانیان
کد پستی:1575633816

قبل از ارسال لطفا از طریق ایمیل پس از آنکه همکاران تاییدیه خدمتتان دادند نسبت به ارسال اصل آن اقدام نمایید./.


نکته: در صورت خدماتی کردن خط 1000 نیاز است خط خود را از طریق شرکت حقوقی نمایید و  ارائه مدارک  زیر ضروری می باشد:

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)